Nejčastější dotazy
Jaké typy dopravy nabízíte?
Zboží od nás si můžete nechat po území ČR a SK dopravit přepravní společností GLS nebo zvolit některé z výdejních míst služby Zásilkovna. Více se o způsobech dopravy dočtete zde.
Za jak dlouho od objednání svou zásilku obdržím?
Standardní dodací doba je 1–3 pracovní dny. V případě, že zvolíte okamžitou platbu kartou nebo platbu na dobírku, zboží odesíláme ihned. Pokud jste si vybrali platbu bankovním převodem, zásilku odesíláme ve chvíli, kdy je platba připsána na náš účet.
Jaká je cena dopravy?
Cena dopravy se odvíjí od vámi zvoleného přepravce, způsobu platby a toho, zda objednáváte dopravu v ČR, nebo na Slovensku. Doprava v rámci ČR při platbě bankovním převodem nebo kartou online je v případě GLS 131 Kč, u GLS ParcelShopu 75 Kč a prostřednictvím Zásilkovny 80 Kč. Na Slovensku činí cena za dopravu GLS 6 €, GLS ParcelShop 4 €, v případě Zásilkovny 5 €. Více se o cenách dopravy dozvíte zde.
Doručujete zásilky také do zahraničí?
V současné době doručujeme zboží pouze po České republice a na Slovensko.
Jak je to s vrácením zboží?
Zboží, které vám nevyhovuje, můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Vrácené zboží však musí být nepoužité a v původním, neponičeném obalu. V opačném případě si vyhrazujeme právo jej nepřijmout. Poštovné za dopravu zpět k nám hradí zákazník. Podrobnější informace včetně kompletního postupu při vrácení zboží najdete zde.
Kdy a jak dostanu v případě vrácení zboží své peníze zpět?
Jakmile vám přijde e-mail o přijetí vráceného zboží, můžete peníze očekávat do 10 pracovních dnů. Vrátíme je stejným způsobem, jako jsme je přijali, pokud se společně nedohodneme jinak.
Jak probíhá reklamace zboží?
Pokud je se zbožím cokoliv v nepořádku a chcete jej reklamovat, dejte nám o tom co nejdříve po obdržení zboží vědět. Kontaktovat nás můžete ideálně přes kontaktní formulář, nebo telefonicky na čísle +420 724 165 994 nebo zašlete e-mail na reklamace@salonpro.cz. Pro rychlé vyřízení reklamace lze také využít reklamační formulář zde. Reklamované zboží zašlete na adresu Salon Professional, reklamace, Pod Bání 8, Praha 8.
Momentálně není možné k reklamaci či vrácení zboží využít náš showroom, který je aktuálně uzavřen. Doprava zboží zpět na naši adresu je tak možná pouze prostřednictvím dopravce. Děkujeme za pochopení.
Je možný osobní odběr zboží nebo vyzvednutí na prodejně?
Z důvodu uzavření našeho showroomu je bohužel služba osobního výdeje objednávek momentálně nedostupná. Děkujeme za pochopení.
Jak se dozvím o aktuálních akcích a nabídkách?
Nejjednodušší cestou, jak mít přehled o všech novinkách a akcích, je zaregistrovat se k odběru našich newsletterů zde. Speciální nabídky, slevy nebo bonusy v podobě dárků k nákupu pro vás připravujeme každý měsíc, tak s námi zůstaňte v kontaktu!
Je možné si zboží před nákupem vyzkoušet a otestovat?
Na vyzkoušení zboží se můžete domluvit s naším kolegou v showroomu. Stačí jej kontaktovat na čísle +420 724 165 994 nebo e-mailové adrese objednavky@salonpro.cz a dohodnout se na vhodném způsobu.
Jaký produkt je ideální pro mé potřeby?
Pokud potřebujete poradit s výběrem produktu nebo máte jakýkoliv dotaz, jsme vám plně k dispozici na telefonním čísle +420 724 165 994 nebo e-mailové adrese objednavky@salonpro.cz. Navštívit můžete také některý z našich partnerských salonů. S kadeřníkem se lze domluvit na konzultaci nebo přímo na provedení dané služby. Seznam partnerských salonů najdete v sekci Salony u každé značky.
Proč je číslo objednávky jiné než jaké uvádí dopravce?
Není třeba se obávat, každá objednávka je u nás označena hned několika čísly. Jedním z nich je naše interní číslo (obvykle začíná aktuálním rokem). Při předání zásilky dopravci vám zašleme číslo zásilky, které je pro změnu evidováno v jeho systému. Toto číslo se liší od našeho interního čísla objednávky.
Mohu si objednat zboží, které není na vašich stránkách uvedeno?
Rádi vám zboží na přání objednáme. Stačí nás kontaktovat na telefonním čísle +420 724 165 994 nebo nám zaslat e-mail na adresu objednavky@salonpro.cz s požadavkem na konkrétní produkt.
Poskytujete množstevní slevy nebo slevy pro stálé zákazníky?
Pro informace o množstevních slevách a slevách pro stálé zákazníky nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 724 165 994 nebo e-mailem na adresu objednavky@salonpro.cz. Rádi vám připravíme individuální nabídku.