Vrácení a reklamace zboží

 

oddelovacic cara

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nejste se zbožím spokojeni? Do 14 dnů od doručení můžete zboží zdarma a bez udání důvodu vrátit. Důležité je, aby bylo zboží nepoužité a v původním, neponičeném obalu. V opačném případě si vyhrazujeme právo na zamítnutí vrácení nebo na stržení vzniklé škody. Poštovné za vrácení zboží hradí zákazník.

 

Jak lze zboží vrátit?

Prostřednictvím elektronického formuláře výše vyplňte svou žádost o vrácení zboží. Nepoužité zboží v původním obalu zašlete spolu s daňovým dokladem, který jste k objednávce obdrželi, na adresu:

Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha – Libeň

 

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Jakmile vám přijde e-mail o přijetí vráceného zboží, můžete své peníze očekávat nejpozději do 10 pracovních dnů. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.

 

Vrácení dárku při odstoupení od Smlouvy

Pokud jste k objednávce obdrželi dárek, je potřeba ho spolu s vráceným zbožím nepoužitý vrátit. Pokud si dárek ponecháte, vystavíme vám na něj fakturu odpovídající jeho hodnotě, kterou můžeme započíst do dobropisu za vrácené zboží.

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

Pokud by se zbožím zakoupeným v našem e-shopu bylo cokoliv v nepořádku, můžete jej do 24 měsíců reklamovat (kompletní znění reklamačních podmínek najdete zde). O reklamaci nám však, prosíme, dejte vědět co nejdříve prostřednictvím elektronického formuláře výše. Zboží poté zašlete společně s daňovým dokladem, který jste obdrželi e-mailem, na adresu:

Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha - Libeň

 

Upozorňujeme, že aktuálně není možné zboží vrátit osobně.

Jakmile k nám zaslané zboží dorazí, obratem vám dáme vědět. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 pracovních dnů, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.

V případě nejasností se na nás neváhejte obrátit na čísle +420 724 165 994 nebo na reklamace@salonpro.cz

 

Jsme tu pro vás!